پرسش های متداول

حساب کاربری

آیا امکان تغییر مشخصات کاربری، پسورد و ایمیل من وجود دارد؟

  • بله، برای این کار باید با وارد کردن آدرس ایمیل و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک بر روی دکمه اطلاعات شخصی من اقدام به تغییر اطلاعات شخصی خود نمایید.

چگونه می توانم به اطلاعات خرید های قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

ثبت و پیگیری سفارش

برای انجام خرید اینترنتی، چگونه به آل بازار اعتماد کنم؟

  • فروشگاه اینترنتی آل بازار، دارای نماد یک ستاره از وزارت صنعت معدن و تجارت بوده و در سایت ساماندهی (مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال) نیز به ثبت رسیده است.

برای ثبت سفارش و انجام خرید اینترنتی حتما باید در آل بازار عضو شوم؟

  • بله، البته قبل از عضویت می توانید محصول مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای ثبت و تکمیل سفارش حتما باید در سایت عضو شوید. با عضویت در آل بازار:
  • راحت تر و سریعتر خرید کنید
  • سوابق خرید خود را مشاهده و مدیریت کنید
  • محصولات مورد علاقه خود را به لیست علاقه مندی خود اضافه کنید
  • نقد و نظرات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید
  • آدرس های خود را ویرایش و مدیریت کنید
  • اطلاعات شخصی خود را  به روز رسانی و تغییر دهید
  • از پیشنهادهای ویژه خرید آل بازار با خبر شوید

امکان ثبت سفارش در تمام ساعات شبانه روز وجود دارد؟

  • بله، شما می توانید در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته سفارش خود را به ثبت رسانید.

آیا می توانم برای شخص دیگری در آل بازار خرید کنم و سفارش برای آن شخص ارسال شود؟

  • بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در 5 مرحله تکمیل خواهد شد: 1) سبد خرید(بازبینی سفارش)، 2) ورود به آل بازار، 3) نشانی، 4) ارسال و 5) پرداخت. در مرحله نشانی با کلیک بر روی دکمه (افزودن یک آدرس جدید) آدرس و نام شخصی که می خواهید کالا برای آن ارسال شود را وارد کنید و پس از ذخیره کردن، با کلیک بر روی (یک آدرس تحویل دهنده انتخاب نمایید) آدرس مورد نظر خود را انتخاب کنید.

از وضعیت سفارش ثبت شده خود، چگونه مطلع خواهم شد؟

  • پس از ثبت سفارش از سه طریق پیامک، ایمیل و پنل کاربری از مرحله به مرحله وضعیت سفارش خود آگاه خواهید شد. برای مشاهده آخرین وضعیت سفاش خود با مراجعه به پنل کاربری و کلیک بر روی دکمه سفارشات من از آخرین وضعیت سفارش خود مطلع شوید.

آیا می توانم سفارشم را لغو کنم؟

  • تا قبل از تایید نهایی سفارش و پرداخت مبلغ آن قادر به حذف یا اصلاح سفارش از طریق سبد خرید خود می باشید، پس از ثبت و پرداخت مبلغ سفارش امکان لغو سفارش وجود ندارد، و باید با پشتیبانی فروشگاه تماس حاصل فرمایید.

امکان ثبت سفارش به صورت تلفنی امکان پذیر می باشد؟

  • خیر، فعلا امکان ثبت سفارشها به صورت تلفنی در آل بازار وجود ندارد.

امکان مشاوره قبل از خرید در آل بازار وجود دارد؟

  • بله، می توانید با واحد پشتیبانی تماس بگیرید و با کارشناسان فروش صحبت کنید و یا در انجمن آل بازار سوال خود را مطرح کنید.

پرداخت

در آل بازار چه روش هایی برای پرداخت وجود دارد؟

  • امکان پرداخت مبلغ سفارشات به صورت آنلاین با همه کارتهای بانکی عضو شتاب و همچنین امکان واریز به حساب بانکی یا کارت به کارت به شماره حساب های اعلام شده در سایت برای همه کاربران وجود دارد.

با استفاده از کارت کدام بانک ها امکان پرداخت سفارش به صورت اینترنتی وجود دارد؟

  • امکان پرداخت اینترنتی با تمام کارتهای عضو شبکه شتاب امکان پذیر می باشد.

آیا پرداخت اینترنتی در آل بازار امن است؟

  • بله، بخش پرداخت اینترنتی آل بازار در عین سادگی از امنیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و به شبکه الکترونیکی پرداخت کارت (شاپرک) متصل می گردد.

ارسال سفارش ها

سفارش من از چه طریقی ارسال می شود؟

  • پیک موتوری (مخصوص شهروندان تهرانی)
  • پست پیشتاز (ارسال به تمام نقاط ایران)
  • تیپاکس
  • باربری

هزینه ارسال سفارش به چه صورت محاسبه می شود؟

  • هزینه ارسال تمام سفارشات خود را به صورت پس کرایه (پرداخت هزینه ارسال پس از دریافت کالا) طبق تعرفه رسمی شرکت های (پست، تیپاکس، باربری) پرداخت خواهید کرد.

سفارشم چند روزه به دستم خواهد رسید؟

  • زمان رسیدن سفارش، بر اساس شیوه ارسال و موقعیت جغرافیایی محل زندگی شما مشخص می شود، برای کسب اطلاعات بیشتر به قسمت نحوه ارسال کالا مراجعه کنید.

شرایط ارسال رایگان کالا چیست؟

  • ارسال رایگان فقط مخصوص مشتریان تهرانی و  برای سفارشات بالای 100 هزار تومان و به غیر از حومه شهر تهران می باشد.

امکان دریافت سفارش به صورت حضوری و مراجعه به آل بازار امکان پذیر می باشد؟

  • خیر، امکان مراجعه حضوری وجود ندارد.

گارانتی

گارانتی کالایی که خریداری کرده ام از چه زمانی شروع می شود؟

  • شروع گارانتی تمام کالا های عرضه شده در آل بازار، بر اساس فاکتور خرید شما محاسبه می شود.

آیا کالاهای بدون گارانتی هم در آل بازار عرضه می شود؟

  • بله، کالاهایی که گارانتی ندارند، جلوی آنها (بدون گارانتی) قید شده است، این دسته از کالاها دارای هفت روز مهلت تست می باشند.

در صورت خراب شدن کالایی که هنوز از گارانتی آن مانده است چکار کنم؟

  • اگر کالای شما به هر دلیلی دچار نقص و یا خرابی شده، با دفتر خدمات پس از فروش گارانتی محصول مربوطه تماس حاصل فرمایید، برای دیدن لیست و اطلاعات تماس تمام شرکت های گارانتی کننده در آل بازار به بخش تامین کنندگان مراجعه کنید.

بالا