اولین اصل فروشگاه اینترنتی آل بازار، احترام گذاشتن به حق و حقوق مشتری بوده و  از این رو شرایطی برای بازگردانی و یا تعویض کالا ها بر اساس قوانین زیر برای تمام مشتریان محیا می باشد.

انصراف از خرید

در صورتی که به هر دلیلی از خرید خود منصرف شدید، و سفارش شما ارسال شده باشد باید حداکثر تا 7 روز پس از خرید درخواست انصراف خود را به اطلاع آل بازار برسانید.

  • کالا باید حتما پلمپ و استفاده نشده باشد.
  • در صورت عدم تایید کارشناسان کالا برای مشتری پس فرستاده می شود.

نکته: اقلام زیر شامل این بند نمی شوند، و به هیچ وجه قابل انصراف نمی باشند:

  • هارد دیسک
  • درایو نوری
  • پرینتر
  • اسکنر
  • کارتریج

تفاوت کالای دریافتی با کالای سفارش داده شده

اگر کالایی که برای شما ارسال شده، آن محصولی نیست که سفارش داده اید:

  • حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت کالا باید به آل بازار اطلاع دهید.
  • کالا باید پلمب و بدون استفاده باشد.
  • کارشناسان فنی حداکثر تا 72 ساعت تفاوت کالای ارسالی را بررسی و در صورت تایید کالا برای مشتری تعویض می گردد.
  • در صورت عدم تایید کارشناسان، کالا برای مشتری پس فرستاده خواهد شد.

آسیب دیدن کالا بر اثر حمل و نقل و ارسال

اگر کالای دریافتی شما بر اثر حمل دچار آسیب شده:

  • حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت کالا باید به آل بازار اطلاع دهید.
  • در صورت مشاهده آسیب از تحویل گرفتن بسته مورد نظر امتناع کنید، تا کالا برای بررسی و ارسال مجدد به آل بازار مرجوع گردد.
  • تمام سفارش های ارسالی آل بازار به بهترین شکل بسته بندی و به معتبرترین شرکتهای حمل و نقل ارسال می شود و آل بازار تنها در صورت تایید شرکت ارسال کننده خسارت را پرداخت خواهد کرد.
  • کالای ارسال شده باید با تمام متعلقات به آل بازار ارسال شود.
  • کارشناسان فنی حداکثر تا 72 ساعت کالای ارسالی را بررسی و در صورت تایید کالا برای مشتری تعویض می گردد.
  • در صورت عدم تایید کارشناسان، کالا برای مشتری پس فرستاده خواهد شد.

ایراد فنی در کالای ارسالی

اگر در محصول دریافتی خود ایراد یا نقص فنی مشاهده کردید:

  • حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا باید به آل بازار اطلاع دهید.
  • هر گونه شکستگی، خط و خش و ایراد ظاهری در کالا در صورت استفاده نادرست شامل این خدمات نخواهد شد.
  • کارشناسان فنی حداکثر تا 72 ساعت کالای ارسالی را بررسی و در صورت تایید کالا برای مشتری تعویض می گردد.
  • در صورت عدم تایید کارشناسان، کالا برای مشتری پس فرستاده خواهد شد.

نکته: اقلام زیر شامل این بند نمی شوند:

  • هارد دیسک
  • درایو نوری
  • پرینتر
  • اسکنر
  • کارتریج
  • پردازنده های شرکت اینتل
  • سوکت مادربردهای اینتل که آسیب دیده اند.
  • پیکسل سوخته مانیتور (تا 3 پیکسل)

توجه: این دسته از کالاها باید توسط خود شما به شرکت گارانتی کننده ارسال شود.

هزینه های ارسال

  • در صورت تایید کارشناسان، هزینه های ارسال بر عهده آل بازار می باشد، و در صورت عدم تایید تمام هزینه ها بر عهده مشتری خواهد بود.

عدم موجودی کالا

در صورت عدم موجود کالای مورد نظر برای تعویض:

  • تمام مبلغ کالا به حساب مشتری مرجوع داده می شود.
  • کالا، با یک کالای دیگر به انتخاب مشتری تعویض و مابه تفاوت آن محاسبه می گردد.


بالا